Politika
kvaliteta
Vizija
Zavod za javno
zdravlje Vranje želi da bude vodeća zdravstvena ustanova u oblasti javnog
zdravlja stanovništva juga Srbije, a njegov opšti cilj je zdravi ljudi u
zdravoj zajednici.
Misija
Radi postizanja
vizije vodeće zdravstvene ustanove u oblasti javnog zdravlja Zavod za javno
zdravlje će kontinuirano raditi na zaštiti i unapređenju zdravlja ljudi i na
zadovoljenju potreba korisnika usluga preko:
● zadovoljavanja očekivanja korisnika u svim
primenjenim protokolima iz oblasti javnog zdravlja sa minimalnim resursima
i troškovima;
● istraživanja zdravstvenih problema i
zdravstvenih rizika u zajednici;
● visokog nivoa kvaliteta zdravstvenih usluga
putem korišćenja uređaja visoke tehnološke vrednosti i stečenih znanja za
brzu dijagnostiku i sprovođenja mera iz domena javnog zdravlja;
● održavanje i poboljšavanja znanja i svesti svih
zaposlenih o kvalitetu kroz obuku i povećanje motivacije za rad;
● uspostavljanja efikasne komunikacije sa
klijentima u cilju razmene informacija i smernica po pitanju kvaliteta
usluga;
● izgradnju partnerskih odnosa sa isporučiocima
kroz izgradnju poverenja, razmenu iskustava i uzajamne pomoći u rešavanju problema;
● spremnost za reagovanje na vanredne situacije
i učešće u njihovoj sanaciji;
● sprovođenje zakona i propisa koji štite zdravlje
i garantuju bezbednost klijenata i osoblja;
● obezbeđivanje osposobljenog osoblja kroz proces
kontinuirane edukacije i saradnje sa naučnim i stručnim institucijama.
Za tumačenje
ove politike odgovoran je direktor a za njeno sprovođenje svi zaposleni.
U Vranju,
10.10.2017.godine
v.d. direktora
Zavoda za javno zdravlje Vranje
dr Svetlana
Stojanović
spec.socijalne
medicine
|