Glavni meni
Početna
Vesti
Pretraga
Linkovi
Pčinjski region
O nama
Kontakt
Delatnost
Politika kvaliteta
Akreditacija
Centar za analizu i planiranje
Centar za kontrolu i prevenciju bolesti
Centar za mikrobiologiju
Centar za promociju zdravlja
Centar za higijenu i humanu ekologiju
Služba za prav. i ek.-fin. poslove
Kalendar javnog zdravlja
Stručni ispit
Oglasi / Konkursi
Dokumenta
Zdravstvena statistika
Kvalitet vazduha
Javne nabavke
Finansijski plan i izveštaj
Izveštaji
Praćenje stanja i prognoza aeropolena
Kontrola kvaliteta vazduha
Kretanje oboljenja sličnih gripu
Finansijski plan i izveštaj
Dnevni finansijski izveštaj
Informacija o broju testiranih i SARS CoV2 pozitivnim licima na teritoriji Pčinjskog okruga
Kliknite da biste se ulogovali na Webmail
Statistika
Posetioci: 3868304
Politika kvaliteta PDF Štampaj E-pošta

Politika kvaliteta

 

Vizija

Zavod za javno zdravlje Vranje želi da bude vodeća zdravstvena ustanova u oblasti javnog

zdravlja stanovništva juga Srbije, a njegov opšti cilj je zdravi ljudi u zdravoj zajednici.

 

Misija

Radi postizanja vizije vodeće zdravstvene ustanove u oblasti javnog zdravlja Zavod za javno

zdravlje Vranje će kontinuirano raditi na zaštiti i unapređenju zdravlja ljudi i na zadovoljenju

potreba korisnika usluga, kroz:

-  kontinuirano unapređenje kvaliteta pruženih usluga, tačnosti i rokova, uz poštovanje

važećih zakonskih propisa, principa struke, nacionalnih i međunarodnih standarda u

oblastima svojih delatnosti, kroz analizu rizika i prilika;

-  zadovoljavanja očekivanja korisnika u svim primenjenim protokolima iz oblasti javnog

zdravlja sa minimalnim resursima i troškovima, nepristrasno, kroz konzistentni

operativni rad;

-  istraživanja zdravstvenih problema i zdravstvenih rizika u zajednici;

-  visokog nivoa kvaliteta usluga putem korišćenja uređaja visoke tehnološke vrednosti i

stečenih znanja za brzu dijagnostiku i sprovođenja mera iz domena javnog zdravlja;

-  održavanje i poboljšavanja znanja i svesti celokupnog osoblja o kvalitetu kroz obuku i

povećanje motivacije za rad;

-  uspostavljanja efikasne komunikacije sa klijentima u cilju razmene informacija i

smernica po pitanju kvaliteta usluga;

-  izgradnju partnerskih odnosa sa isporučiocima kroz izgradnju poverenja, razmenu

iskustava i uzajamne pomoći u rešavanju problema;

-  spremnost za reagovanje na vanredne situacije i učešće u njihovoj sanaciji;

-  sprovođenje zakona i propisa koji štite zdravlje i garantuju bezbednost klijenata i

osoblja;

-  kontinuirano unapređenje znanja i stavova celokupnog osoblja kroz odgovarajuća

usavršavanja i racionalno upravljanje znanjem, u cilju sticanja i održavanja

kompetentnosti osoblja;

-  motivacije osoblja stvaranjem boljih radnih uslova i razvijanjem svesti o timskom radu;

-  unapređenje sistema menadžmenta zasnovanom na upravljanju procesima saglasno

standardima SRPS ISO 9001 i SRPS ISO/IEC 17025 uz stalno poboljšanje njegove

efikasnosti.

 

Osoblje Zavoda je odgovorno da obavlja aktivnosti i donosi odluka u skladu sa ovom

politikom.

Rukovodioci centara, odeljenja i odseka su ovlašćeni i odgovorni za dosledno sprovođenje ove

politike i uključivanje svog osoblja u njenu realizaciju

Ovom izjavom se obavezujem da kao rukovodilac, u skladu sa svojim ovlašćenjima, odgovorno

sprovodim i razvijam politiku kvaliteta Zavoda zajedno sa svojim saradnicima i celokupnim

osobljem Zavod za javno zdravlje Vranje.

 

U Vranju, 

05.08.2019.godine

v.d. direktora Zavoda za javno zdravlje Vranje

dr Svetlana Stojanović

spec.socijalne medicine

 

 

   

 

 
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Find more about Weather in Vranje, RB